Nykyaikaisuus

Sähköinen palvelu hallitusnäkymällä, jossa hoituvat kaikki taloyhtiön rutiinit: Talouden seuranta, hybridikokoukset, sähköinen allekirjoittaminen, asiakirjojen selailu, viestintä ja asukaspalvelut.

Luotettavuus

Läpinäkyvät toimintatavat, oma-aloitteisuus, avoimuus ja asiantuntevuus ovat toimintamme peruspilarit jotka muodostavat edellytykset mukavalle ja pitkälle yhteistyölle.

Asiakaspalvelu

Tavoitettavuutemme on omaa luokkaansa, kokeile vaikka!
Asiakaspalvelu arkisin 9.00-16.30
Puh. 029 123 5000
palvelu@tasotalo.fi

Isännöintipalvelujen yleiset sopimusehdot ISE 2007

Noudatamme isännöintipalvelujen yleisiä ISE 2007 sopimusehtoja. Tutustu >>

Isännöinnin tehtäväluettelo

Käytämme sopimuksen pohjana Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton laatimaa isännöinnin tehtäväluetteloa, mutta sisällytämme kaikki taloyhtiön haluamat tehtävät kiinteään palkkioon, jotta yllättävää erillislaskutusta ei tule. Tutustu >>

Isännöinnin eettiset ohjeet

Kun säännöt tuntee niitä on helppo noudattaa. Tasotalolla noudatamme Isännöintiliiton jäseninä isännöinnin eettisiä ohjeita. Tutustu >>

palaute_isännöitsijästä