Monissa taloyhtiöissä vesimaksu on yhä kiinteä, jolloin vedenkulutuksesta maksetaan kuukausittain yhtiökokouksessa päätetty summa. Huoneistokohtaiset vesimittarit ja niihin perustuva laskutus kuitenkin…
Vuoden 2024 alussa voimaan tullut pelastuslain uudistus tuo palovaroittimet taloyhtiön vastuulle kahden vuoden siirtymäajalla. Toimiva palovaroitin on lisää jokaisen asukkaan…
Kylpyamme on hiljaiselon jälkeen taas nosteessa, kiitos nopeiden somealustojen. Nyt kuitenkaan ei haluta kiinteitä kylpyammeita vaan tilalle on tullut ilmatäytteinen…
Vikailmoitukset huoltoyhtiöön Saat asumisen asiat nopeasti hoidettua, kun otat yhteyttä oikeaan paikkaan. Ilmoita huoneistossa, yhteistiloissa tai piha-alueella havaitsemasi viat suoraan…
Ystävällisyys naapureita kohtaan ei maksa mitään, mutta tuottaa suuren sadon. Kirjoitin tämän blogin Hollannissa, josta vuokrasimme muutamaksi viikoksi asunnon. Hollannissa…
Sekä isännöinti että huoltoyhtiö tarjoavat palvelujaan taloyhtiölle, mutta niillä on eri tehtävät. Huoltoyhtiö vastaa taloyhtiön kiinteistön teknisestä kunnossapidosta ja vikojen…
Aina arkisin 9.00-16.30
Puh. 029 123 5000
palvelu@tasotalo.fi
Arkisin klo 9:00 – 16:30
Puh. 029 123 5000
palvelu@tasotalo.fi
Rautatienkatu 20, 15110 LAHTI
Kampinkuja 2, 00100 HELSINKI
5.0Parhaiksi arvioitu palveluTrustindexin vahvistamaTrustindex vahvistaa, että yrityksen arvostelupisteet ovat yli 4.5. Tämä perustuu Google-alustalle viimeisten 12 kuukauden aikana kerättyihin arvosteluihin, mikä oikeuttaa sen saamaan Parhaiten arvioidut sertifikaatin.