Helppoa asumisen asiointia

Sujuva ja ystävällinen palvelu

Asiakirjatilaus

Isännöitsijäntodistus helposti

Tilaa isännöitsijäntodistus tai muu asiakirja ja maksa helposti tilauksen yhteydessä. Isännöitsijäntodistus toimitetaan sähköisenä tai paperisena vain osakkaalle tai hänen valtuuttamalleen.

Ongelmatilanteissa voit aina olla yhteydessä Tasotalon asiakaspalveluun, me autamme mielellämme.

Muutto

Muuttoilmoitus meille ja muille

Muuttaessasi taloon tai talosta pois tee meille muuttoilmoitus, jotta voimme merkitä asukkaiden tiedot talonkirjaan. Muuttoilmoitus on tehtävä erikseen myös talon kiinteistönhuollolle jotta he voivat huolehtia ovenavauksista ja vaihtaa nimen ulko-oveen ja porraskäytävän infotauluun. Virallinen muuttoilmoitus on tehtävä lisäksi Digi- ja väestötietovirastolle.

Tarvittaessa saat aina apua asumiseen liittyvissä asioissa Tasotalon asiakaspalvelusta.

Remontti

Muutostyöilmoitus on remontin mahdollistaja

Kun suunnittelet huoneistosi remonttia on muutostöille haettava taloyhtiön lupa hyvissä ajoin, jotta asian käsittely ei viivästytä remontointisi aikatauluja. Muutostyöilmoitus on hyvä tehdä heti kun remontin yksityiskohdat ovat tiedossa, kuitenkin vähintään 4 viikkoa ennen suunniteltua aloitusajankohtaa. 

Muutostyöilmoitus tehdään taloyhtiösivuilla, josta löytyy myös tarkempi ohje ilmoituksen jättämiseksi. Taloyhtiösivujen kautta saat myös helposti yhteyden isännöitsijään, joka auttaa kaikissa remontointiin liittyvissä asioissa. 

Huoltopyyntö

Ilmoita, me hoidamme

Jos vessanpönttö vuotaa tai viemäri on tukossa, on näistä taloyhtiön huoltovastuulle kuuluvista vioista ilmoitettava joko suoraan huoltoyhtiölle tai isännöintiin. Huoltoyhtiön yhteystiedot löytyvät taloyhtiösivuilta ja porraskäytävän infotaululta. Meille teet huoltopyynnön helposti kirjautumalla taloyhtiösivuille ja menemällä kohtaan Huoltopyynnöt. 

Osakkaan huoltovastuulle kuuluvat viat osakas korjauttaa itse omalla kustannuksellaan, josta syystä vuokralaisen on varminta olla kaikista asunnon vioista ensisijaisesti yhteydessä vuokranantajaan. Tasotalon asiakaspalvelu auttaa kaikissa huoltopyyntöihin liittyvissä asioissa.

Häiriöilmoitus

Ilmoita vakavasta häiriöstä taloyhtiössä

Taloyhtiöasuminen on yhteisöelämää ja naapurista kantautuvia ääniä, ruuan tuoksua ja naapurin erilaista elämäntapaa täytyy opetella sietämään, vaikkei se aina oman maun mukaista olisikaan. Poikkeuksellisesta ja erityisen haittaavasta, toistuvasta häiriöstä ilmoitetaan isännöintiin. Käynnissä olevasta vakavasta häiriötilanteesta kuten väkivallanteosta ilmoitetaan yleiseen hätänumeroon 112.

Voit tehdä vapaamuotoisen häiriöilmoituksen isännöintiin taloyhtiösivujen yhteydenoton kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen palvelu@tasotalo.fi. Ilmoita yhteystietosi, häiriön aiheuttajan nimi ja osoite mikäli tiedossa, sekä mahdollisimman tarkka kuvaus häiriöstä ja sen ajankohdista.

Häiriöilmoituksen käsittelemiseksi ilmoittajan yhteystiedot ovat välttämättömät, mutta tietoja ei luovuteta häiriön aiheuttajalle.

Omat yhteystiedot

Ilmoita yhteystietosi isännöintiin

Vaihtuiko puhelinnumero, sukunimi tai sähköpostiosoite? Pidä isännöinnillä olevat yhteystietosi ajan tasalla jotta pystyt kirjautumaan taloyhtiösivuille ja sinuun saadaan yhteys esimerkiksi asumiseen liittyvissä äkillisissä tilanteissa. 

Voit ilmoittaa yhteystietojen muutoksista taloyhtiösivujen yhteydenoton kautta, yhteydenottolomakkeella tai isännöinnin asiakaspalveluun. Ilmoita aina myös asuntosi koko osoite jotta osaamme varmasti yhdistää tiedot oikeaan henkilöön.

Asiakaspalvelu

Arkisin klo 9:00 – 16:30
Puh. 029 123 5000
palvelu@tasotalo.fi

Toimistot

Rautatienkatu 20, 15110 LAHTI
Kampinkuja 2, 00100 HELSINKI