Helppoa asumisen asiointia

Taloyhtiösivut käytössäsi

Hoida taloyhtiöön ja asumiseen liittyvät asiat kätevästi verkossa olitpa vuokralainen, osakas tai hallituksen jäsen.

isännöitsijä

Isännöitsijäntodistuksen ja asiakirjojen tilaus

Tilaa helposti isännöitsijäntodistus tai muu tarvittava asiakirja. Maksaminen onnistuu kätevästi suoraan tilauksen yhteydessä. Isännöitsijäntodistus toimitetaan sähköisesti tai paperisena vain osakkaalle tai hänen valtuuttamalleen.

Ongelmatilanteissa asiakaspalvelumme on aina valmiina auttamaan.

Muuttoilmoitus

Kun muutat taloon tai talosta pois, tee muuttoilmoitus, jotta voimme päivittää asukkaitten tiedot talonkirjaan. Muuttoilmoitus on tehtävä erikseen myös kiinteistönhuollolle, jotta he voivat huolehtia oven avauksista ja nimikylttien päivittämisestä ulko-oveen ja porraskäytävän infotauluun. Muista myös tehdä virallinen muuttoilmoitus Digi- ja väestötietovirastolle.

Tarvittaessa Tasotalon asiakaspalvelu auttaa mielellään asumiseen liittyvissä asioissa.

Remontti- eli muutostyöilmoitus

Jos suunnittelet huoneistosi remonttia, muista hakea taloyhtiön lupa hyvissä ajoin. Ilmoitus kannattaa tehdä heti, kun remontin yksityiskohdat ovat selvillä, mutta vähintään 4 viikkoa ennen suunniteltua aloitusta, jotta asian käsittely ei viivästy.

Muutostyöilmoitus tehdään kätevästi taloyhtiösivuilla, joissa on myös tarkemmat ohjeet ilmoituksen jättämiseksi. Taloyhtiösivuilta löydät helposti yhteyden isännöitsijään, joka auttaa kaikissa remonttiin liittyvissä kysymyksissä.

huoltopyynto

Huoltopyyntö

Jos kyseessä on taloyhtiön vastuulle kuuluva vika kuten vuotava wc tai tukossa oleva viemäri, tulee ilmoitus tehdä ensisijaisesti suoraan taloyhtiön huoltoyhtiölle. Huoltoyhtiön yhteystiedot löytyvät taloyhtiösivuilta ja porraskäytävän infotaululta.

Jos taloyhtiöllä ei ole huoltosopimusta, voi huoltopyynnön tehdä isännöintiin taloyhtiösivujen kohdassa Huoltopyynnöt. Osakkaan huoltovastuulle kuuluvia vikoja isännöinti ei käsittele, joten vuokralaisen on hyvä olla yhteydessä vuokranantajaan.

Tasotalon asiakaspalvelu auttaa mielellään kaikissa kunnossapitovastuuseen ja  huoltopyyntöihin liittyvissä asioissa.

tarjouspyyntö

Häiriöilmoitus

Taloyhtiöasuminen tarkoittaa yhteisöelämää, ja joskus naapurin äänet tai elämäntapa voivat häiritä. Mikäli häiriö on poikkeuksellinen, toistuva ja erityisen haittaava, ilmoita siitä isännöintiin. Vakavista häiriötilanteista, kuten väkivallasta, tulee ilmoittaa hätänumeroon 112.

Häiriöilmoituksen voi tehdä taloyhtiösivujen yhteydenoton kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen palvelu@tasotalo.fi. Ilmoituksessa tulee mainita yhteystiedot, häiriön aiheuttajan nimi ja osoite (jos tiedossa), sekä tarkka kuvaus häiriöstä ja sen ajankohdista.

Ilmoittajan yhteystiedot ovat välttämättömät, mutta ne eivät luovuteta häiriön aiheuttajalle.

Yhteystietojen päivitys

Jos puhelinnumerosi, sukunimesi tai sähköpostiosoitteesi on muuttunut, pidä isännöinnille ilmoitetut yhteystiedot ajan tasalla. Näin varmistat, että pääset kirjautumaan taloyhtiösivuille ja että sinuun voidaan ottaa yhteyttä tarvittaessa, esimerkiksi äkillisissä asumiseen liittyvissä tilanteissa.

Ilmoita yhteystietojen muutoksista taloyhtiösivujen yhteydenoton kautta, yhteydenottolomakkeella tai suoraan asiakaspalveluumme. Muista aina ilmoittaa myös asuntosi koko osoite, jotta voimme yhdistää tiedot oikein.

Asiakaspalvelu

Arkisin klo 9:00 – 16:30
Puh. 029 123 5000
palvelu@tasotalo.fi

Toimistot

Rautatienkatu 20, 15110 LAHTI
Kampinkuja 2, 00100 HELSINKI

© 2024 Tasotalo Oy – Tietosuojaseloste – Evästeseloste